Sunday 24 February 2019

Perkhabaran Dalam Hidup

Assalamualaikum....

Bismillah... Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

Pada mu jua aku memohon keampunan dan pada mu jua aku meminta hidayahmu.

Alhamdulillah...setelah sekian lama... lebih 7 tahun aku tidak menulis blog ini.
Subhanallah. aku cuma mampu mengucapkan syukur ke atas illahi dengan limpah kurnianya aku masih bernafas lagi sehingga kini.

kehidupan aku juga telah berubah. semakin hari semakin baik.. Alhamdulillah.
dan sekarang aku bukan bujang lagi.. sudah beristeri dan dikurniakan cahaya mata perempuan.
MasyaAllah comel. Alhamdulillah.

Allah itu mengatur hidup umatnya sangat cantik. Dari saat aku dikecewakan oleh perempuan- perempuan yang hanya tahu bercinta tetapi tidak tahu menjaga hati. Susah untuk dikatakan.

 Maka aku diberi seorang wanita yang asalnya naif dan sangat sopan. cuma kadang kala kami berselisih paham. mungkin persekitaran hidup yang berbeza.

Alhamdulillah hidup kami sehingga kini bahagia.

Apapun yang terjadi aku redha dan cuba untuk menjadi seorang suami yang baik dan dirahmati.
Ameen..

 

No comments: